04.jpg

wvef.org
спасибо ivideosoft.com

Bílé tatry Bonver Dakar Projectu jsou po jedenácté etapě ve výsledkové tabulce v řadě za sebou. Kazach Artur Ardavičus je šestnáctý a ostravský závodník Tomáš Vrátný je hned za ním. Do konce Dakaru zbývají dvě etapy. Největší rally světa tak už brzy bude minulostí.


Ve včerejší etapě byl rychlejší Artur, dojel čtrnáctý (+1:44"31´), Tomáš skončil jednadvacátý (+2:48"27´). V průběžném pořadí jim patří 16. a 17. místo se ztrátou 14 hodin, 47 minut a 40 vteřin, resp. 15 hodin, 35 minut a 48 vteřin na nejrychlejšího Karginova. Tomášova 815tka není bohužel stále ve správné kondici. Mechanikům se nepodařilo vyřešit problémy, které způsobila drsná úterní havárie.

Tomáš a spol. se ale nevzdávají. Věří, že ve zbývajících dvou etapách to bude lepší. Závodící šéf týmu si zároveň pochvaluje množství dat, které týmu během soutěže podařilo nasbírat. Budou důležitá pro úpravu aut před dalšími soutěžemi.

Tomáš Vrátný k 11. etapě:
„Včerejší speciálka byla neuvěřitelně dlouhá! Do auta jsme bohužel sedali s tím, že vůz po té velké ráně před dvěma dny nefunguje, jako předtím. Je tvrdé a nedrží stopu. Vyměnili jsme tlumiče, vzali jsme je z polské tatry, ale ani to nepomohlo. Už od startu to bylo utrpení. Každou ránu jsme si díky tomu „vychutnali“. Prostě se nedá závodit. Na sedmém kilometru mě tak předjel místní mlíkař, který se na trati náhodou objevil! A takto jsme absolvovali celých 605 měřených kilometrů. Nebýt ale těchto starostí, erzeta by byla pro nás jako dělaná. Dlouhá a těžká, ideálka pro tatru. I pro mě osobně jsou ty delší štreky lepší. Artur jede velice rozumně. Zkouší různá nastavení a to dokonce i za jízdy. Stále jej zlobí přední náhon, ale nevzdává se. Sbíráme data a už teď víme, jak nám pomůžou při ladění aut před dalšími závody. Jen nesmíme tolik vymetat ty veliké díry… Ale jedeme, bojujeme a vám děkujeme za podporu.“

A máme tady už předposlední etapu El Salvador – La Serena. Erzeta má 350 km a o jeden kilometr méně měří spojovací úsek. Všechny opět čeká spousta písku, zrádného písku, který může ještě cokoli změnit. Než do něj ale závodníci vjedou, budu se třást na kamenitých cestách, které zase povedou pořádně vysoko – kolem 2000 metrů nad mořem.

www.bonverdakarproject.com

 

 

Magazín Racing Life

Jezdci a týmy

 

 
 

 

 

 

Partneři

Návštěvníci
117
Články
2440
Odkazy
39
Počet zobrazených článků
3840297
Dnes
Včera
Tento týden
Tento měsíc
Minulý měsíc
Celkem
2847
1951
8283
32097
75031
3485193

Vaše IP: 54.163.39.19
Server : 2018-01-18 14:50:05

Back to Top