03.jpg

wvef.org
спасибо ivideosoft.com
ImageJsou dvě hodiny ráno a já se taky přidávám s krátkým pozdravem. Myslel jsem si, že doženu svůj psací deficit včera o dni volna, ale nakonec jsme jej všichni strávili prací na autech až skoro do jedenácté hodiny. My jsme na našem autě kromě tlumičů a pneumatik měnili také komplet brzdové obložení a to přece jen chvíli trvá.

Hodně mi pomohl Petr Vodák, který je tu už tradičně tím dříčem v pozadí, o kterém se nikde nic nedočtete, ale bez nějž bychom tu nebyli. Každopádně jsme do dnešní etapy a tím i do druhé, těžší a důležitější poloviny, kdy začíná teprve ten pravý Dakar, vyráželi s velmi dobře připraveným autem.

Image

Pokud sledujete, jak letos jedeme (tedy konkrétně naše posádka), pak zatím dodržujeme rytmus: skvělá etapa, problémy (já vím, že moderní manažerské příručky zakazují říkat slovo problémy, ale jak jsem předeslal, jsou dvě hodiny ráno, tak se omlouvám za prostoduchost svého projevu - když tak říkejme výzvy).

Dnes vycházel den na etapu s výzvami a my jsme rytmus dodrželi. Ono to tedy nebylo tak hrozné (já v této chvíli ani přesně nevím náš výsledek), nicméně, je to škoda. Začátek nám šel dobře a pak jsme zapadli v dunovém poli, jak zmiňuje Láďa. Tady moc rád chci veřejně poděkovat Tomovi, který vědom si svého celkového pořadí jede připraven vždycky nám pomoct. To se stalo i v dunách, kdy nám nejenže ušetřil drahocenný čas, který bychom trávili vyprošťováním auta z písku, ale pak nám i pomohl poskládat zpět uvolněné rezervní pneumatiky, které se nám "proběhly" po nástavbě.

Nicméně z dun jsme vyjeli a upalovali dál. Kousek od Tidjigje, což bylo asi 200 km do cíle jsem zpozoroval únik vzduchu. Bylo to na pravém zadním kole, ale nešlo o klasický defekt, ale opět se ulomil šroub dohušťování kola, který už jsme jednou opravovali poté, co jsme v Maroku "škrábli" tu zeď. Tom za chvíli jel okolo, ale tady bychom jej zbytečně zdržovali, poslali jsme je tedy dál. Oprava byla jednoduchá - opět jsem tedy musel vedení demontovat, kolo provizorně nahustit zvenku hadicí, pak uzavřít šroubem s kuličkou a mohli jsme jet dál. Pak už jsme bez komplikací dojeli do cíle a tady jsme dokonce našli řešení, jak dohušťování opravit tak, abychom zítra mohli měnit tlak vzduchu ve všech, tedy i v pravém zadním kole.

To je pro tuto chvíli ode mě vše, všechny vás zdravím, držte nám palce.

Míra Martinec, www.lrt.cz
foto: Ladislav Lála,www.lrt.cz

Světlo modeluje

(Všechny články v kategorii Telefonica-Dakar 2003)

(Všechny články v kategorii Telefonica-Dakar 2004)

(Všechny články v kategorii Telefonica-Dakar 2005)

(Všechny články v kategorii Euromilhões-Dakar 2006)

(Videa z Telefonica - Dakar 2003)

Hlavním partnerem portálu Dakar.cz je obchodní dům Hocker.cz

Kuchyňské dozy

Zippo zapalovače klasika on-line Karnevalové kostýmy a masky pro karneval | Svítidla a osvětlení

Magazín Racing Life

Jezdci a týmy

 

 
 

 

 

 

Partneři

Návštěvníci
118
Články
2440
Odkazy
39
Počet zobrazených článků
3842357
Dnes
Včera
Tento týden
Tento měsíc
Minulý měsíc
Celkem
998
2041
14001
37815
75031
3490911

Vaše IP: 54.167.126.106
Server : 2018-01-21 09:52:34

Back to Top