04.jpg

wvef.org
спасибо ivideosoft.com
Celý článek Siwa, 14. 1. 2003 Zdravím Vás do třetice ze Siwy. Další etapa za námi a další varovný zvednutý prst pro nás. Včera jsem psal o tom, že Dakar není jen o rychlosti - dnes nám to všem ukázal Gerardus De Rooy. Nevím přesně na kterém kilometru, ale bylo to přibližně uprostřed etapy, kde jsme kousek za průjezdní kontrolou najížděli malou dunku - ani ne dunku, spíš takovou terénní vlnu. Už na ní stal mechanik z De Rooyovy posádky a signalizoval, že máme jet víc vpravo. Když jsme ji přejeli, viděli jsme, co se stalo. Na levé straně, kde jeli oni, to bylo trošku víc příkré - ale ne moc - museli jet dost rychle a přeskočit to. Po dopadu se jim vzadu utrhlo zajištění kabiny a ta se jim sklopila dopředu, takže málem doslova přejeli sami sebe. Neměli jsme moc času si jejich kamión prohlédnout, ale na první pohled to nevypadalo hezky - auto se o kabinu vlastně zastavilo - ale prý se nikomu z nich nic nestalo. To je ze všeho nejdůležitější !! Tím pádem Čagin v čele může lehce zvolnit a šetřit auto a Jan De Rooy zase naopak bude určitě útočit na nás. Dnes musel taky někde skočit, protože jsme na trati viděli kus jeho nárazníku a světlo. Ve spojovačce se pak proti nám vracel a měl předek trošku "očesaný" a kola lehce do rozbíhavosti. Ovšem vzhledem k jeho etapovému času to asi nic vážného nebylo.

Fotogalerie

Jinak dnešní etapa byla dunová, poměrně těžká, ale hezká. Byla tam místa s velmi jemným pískem, kde jsme dvakrát zapadli. Nemohli jsme totiž tolik podhušťovat, protože mezi pískem se často zničehonic objevovaly plotny s ostrým kamením. Ovšem ani v jednom případě jsme nemuseli ani ven z kabiny - Tatra se dokáže vyhrabat z neuvěřitelných ... (nepříjemností). V jednom místě na trati byla trasa rozdělena - motorky a auta jely rovně a kamióny měly pro jistotu jeden dost náročný úsek objíždět asi 5km oklikou. Říkal nám to ráno André a taky říkal, že se tedy šel zeptat Patrika Zannarolliho (teď se mu omlouvám, jestli nepíšu jeho jméno správně), který trať stavěl, jak to tam vypadá. Ten mu řekl, že tam s rekognoskačním kamiónem projeli, tak se máme rozhodnout. Takže bylo rozhodnuto. Podle stop i Čagin i De Rooy se rozhodli stejně.... Byly tam opravdu "střechy", ale skutečně, projet se to dalo. Tím, že dnes etapa byla hodně písková a nebyla "rozbíjecí", máme auto v pořádku a kromě utržené přední zástěrky, výměny jednoho silentbloku kabiny a tradiční kontroly a dotankování na zítra jsme nemuseli opravovat nic. Já jsem využil doby, než bude večeře (od osmi našeho, čili od sedmi Vašeho času) k napsání zprávy a kluci myslím odpočívají - tedy alespoň Tom, Petr dnes měl na odpočinek celý den. On si to ale vynahradí zítra, kdy prý snad pojedou 900 km. Nás zítra čeká další "dunovka". Bude dost dlouhá, ale podle profilu trati budou duny jen zhruba v první polovině. Ta druhá bude spíš rozbitá. My zase pojedeme svoje tempo, je nám jasné, že Jan De Rooy bude opět hodně rychlý, aby stáhnul nás náskok. To se všechno uvidí. Teď jsem si na závěr vzpomněl na ponaučení z dnešního rána - pokud si postavíte bivak vedle motocyklového týmu KTM, buďte si jisti, že Vás kolem páté hodiny ráno probudí, když startují své stroje.... :)))))))) Takže Vám přeji opět jménem celého týmu hezký asi ještě úterní večer nebo už středeční den. Míra Martinec

(Všechny články v kategorii Telefonica-Dakar 2003) (Videa z Telefonica - Dakar 2003) Hlavním partnerem portálu Dakar.cz je internetový obchodní dům Hocker

Magazín Racing Life

Jezdci a týmy

 

 
 

 

 

 

Partneři

Návštěvníci
118
Články
2440
Odkazy
39
Počet zobrazených článků
3842094
Dnes
Včera
Tento týden
Tento měsíc
Minulý měsíc
Celkem
471
2041
13474
37288
75031
3490384

Vaše IP: 54.90.237.148
Server : 2018-01-21 03:43:54

Back to Top