08.jpg

Cross country rallye 2011

wvef.org
спасибо ivideosoft.com

Včerejší pátá rychlostní zkouška znamenala pro posádku Zapletal - Ouředníček velké trápení. Nejvíce ovšem trpěly ruce Mirka Zapletala. "Začali jsme v rozumném tempu, zhruba na 120km jsme předjeli italskou posádku v Nissanu. O chvíli později se ale kabinou začala linout celkem příjemná vůně, "

řekl s úsměvem Tomáš Ouředníček a pokračoval: " Samozřejmě jsme zastavili a zjistili jsme malou katastrofu - prodřená hadice chlazení posilovače řízení. Mirek se rozhodl, že zkusíme pokračovat bez náhrady a nářadí dále. Sice hrozilo, že kromě řízení, může odejít dobíjení i celý motor kvůli zamaštěnému řemenu, ale riskli jsme to. "

Obecně shrnuto - na BMW X3 přestal fungovat posilovač řízení, tím pádem jakékoliv otočením volantu se stalo velice náročné. Tímto rozhodnutím, nastoupily ruce Mirka Zapletala do té nejtvrdší posilovny, která skrývala 140 km, včetně dun, kamenitých cest, obrovských děr a dalších nástrah.

Mirek Zapletal se kvůli třesu v rukách zřejmě moc večer nenajedl, pokud ho Tomáš Ouředníček nebo Petr Zábranský vlastnoručně nenakrmili. Ale díky jeho vytrvalosti zdárně dojeli do cíle, sice jako šestí, ale stále si drží čtvrtou pozici celkově.

S výměnou vadných dílů velmi ochotně pomohli i mechanici továrního týmu BMW.

Dnes čekají na posádky poslední závodní kilometry, které pojedou ve stylu Grand Prix. To znamená, že okruh 60km pojedou dvakrát za sebou. Motocykly jsou již na trati, automobily se blíží ke startu. Více zjistíte při on-line sledování.

OffroadSport.cz

Magazín Racing Life

Jezdci a týmy

 

 
 

 

 

 

Partneři

Návštěvníci
117
Články
2440
Odkazy
39
Počet zobrazených článků
3839672
Dnes
Včera
Tento týden
Tento měsíc
Minulý měsíc
Celkem
1855
1951
7291
31105
75031
3484201

Vaše IP: 54.234.0.2
Server : 2018-01-18 10:27:01

Back to Top