08.jpg

Cross country rallye 2006

wvef.org
спасибо ivideosoft.com

Celý článekZahajovací soutěží sezóny v Cross Country Rally 2006 se stala začátkem května rally u Bratislavy, tradičně v okolí vodního díla Gabčíkovo. Bezmála 300 km čekalo v jednom dni na soutěžící, kterých se letos sešlo poskrovnu a tak bylo soutěžní pole doplněno jezdci na čtyřkolkách.

Někteří jezdci omluvili svou neúčast odjezdem na MS do Portugalska, jiní neměli doposud připravenou techniku. Jen Zapletal si mohl dovolit startovat v MČR se Suzuki Jimny , když nové Mitsubishi Pajero Did stálo již nachystáno na 3 300 km dlouhou cestu na start rally MS v Portugalsku.

Fotogalerie DAKAR 2006

Jiří Přibyl mohl konečně ukázat svůj nový , již vyzkoušený vůz Nissan King Car na domácí scéně. Zato Radim Špůrek vyvezl zbrusu nový speciál kategorie T1 „TROCKY evo „ vůbec poprvé. Další nový vůz, který se představil na této soutěži vůbec poprvé, byl čerstvě dokončený třílitrový VW Touareg. Po roční přestávce se vrátil na tratě Cross Country Rally Merta se Suzuki Jimny ze Zapletalovy dílny. Toyota a Mitsubishi dostaly nové kabáty. Ostatní přijeli postaru. Libor Mejznar se omluvil, ale poslal alespoň vyvětrat svého Rovera za jehož volantem se objevil Vlasák.

Fotogalerie DAKAR 2006

Tratě v Čunovu jsou notoricky známé a nečekalo na nich žádné překvapení. Na 15-ti selektivních úsecích se vystřídaly všechny povrchy a především kamenitý, tradičně likvidační selektivní sektor v Čunově nebyl na zahájení nic moc. Poprvé v historii této soutěže bylo na Dobrohošti hodně bláta a hlavně téměř rovné úseky mezi betonovými sloupy mnohým naháněly husí kůži. Vozy se však mezi nimi proháněly stopadesáti kilometrovou rychlostí jako nic.

Fotogalerie DAKAR 2006

To, že se soutěž bude vyvíjet jinak, než vloni, se dalo předpokládat především proto, že se na startu objevily dva nové speciály. Jirka Přibyl předvedl vůz hned od startu v nejlepším světle a jediné problémy mu činily zamotané úseky s úzkým profilem tratě. Na kličkování mezi stromy jeho vůz stavěný není, přesto ho vedl tak, že vyhrával jednu sekci za druhou. Tak se zdálo , že není nic, co by ho mohlo zastavit. Snad jen fatální chyba, která se opravdu dostavila...!!! Na SS "Umělý kopec" došla v soutěžním voze nafta a Přibyl tak nemohl tento úsek dokončit. Nafasoval penalizaci 30 minut a rázem se propadl na dno startovního pole. V tom čase už chyběl Pešl, který odstoupil pro technickou závadu. Následně po kolizi se stromem končí Mejznarův Rover, řízený Vlasákem V devátém úseku má problémy Říš, který o kámen urazil kolo, Chytka roztrhl setrvačník a odstoupil ze čtvrtého místa. O dva úseky dále končí Kubíkova Toyota pro roztržený diferenciál. Mezi těmi, co ještě na trati zůstali, se rozhořel lítý boj. Přibyl už ztrátu získanou penalizací umazat nemohl. Opatrně jedoucí Špůrek postoupil po odstoupení Říše a Chytky a začal zrychlovat. Před sebou měl už jen Zapletala s jednominutovým náskokem. Dosud o dvě minuty vedoucí Ulrich ztratil svůj náskok defektem . V posledním úseku nadělil Špůrek Zapletalovi 20 vteřin, přesto za ním zůstal 4 vteřiny v konečném sčítání. autor: Marek Chytka foto: rallyfan.cz

Magazín Racing Life

Jezdci a týmy

 

 
 

 

 

 

Partneři

Návštěvníci
117
Články
2440
Odkazy
39
Počet zobrazených článků
3838037
Dnes
Včera
Tento týden
Tento měsíc
Minulý měsíc
Celkem
88
1478
3573
27387
75031
3480483

Vaše IP: 54.196.135.90
Server : 2018-01-17 00:36:17

Back to Top