09.jpg

Cross country rallye 2004

wvef.org
спасибо ivideosoft.com

V sobotu 21.8. se v na středním Slovensku ve městě Krupina uskutečnil pátý díl seriálu vytrvalostních závodů aut, motorek a čtyřkolek OffROAD Maraton. Na zajímavě položené trati s množstvím strmých výjezdů a sjezdů a několika divácky atraktivními místy, kde trať křižovaly brody a lesní cesty.

Dopolední Gauloises offroad maraton motocyklů a čtyřkolek odstartoval odstartoval před devátou hodinou ranní sám primátor města a jezdci se vydali vstříc tříhodinové bitvě. Tu sváděli v obou kategoriích favorité. V motorkách je to především tým Haruda Betong team s jezdci Radkem Tomanem a Robertem Šípem. Ti útočí na maratonský mistrovský titul a i zde si připsali další letošní vítězství. Druhý zde byl mladý Tomáš Dokoupil, který bude zanedlouho spolu s výše jmenovanými reprezentovat naší republiku v Polsku na známé Šestidenní. Na třetím místě dojela dvojice Petr Dokoupil – Marek Nešpor za tým Doky Autobazar Nešpor team. Všichni jmenovaní dojeli se stejným počtem kol a odstupy mezi jednotlivými týmy byly otázkou pár minut. Ve čtyřkolkách byla situace trochu jiná. Vzhledem ke kolizi termínů s dvanáctihodinovým závodem ve Francii se neúčastnili někteří přední jezdci a tak se zde naskytla možnost bodovat dalším. Vítězství strhl na svou stranu Vít Novotný, před mladým Romanem Ulmanem a na třetí místo se sice překvapivě, ale zaslouženě dravou a rychlou jízdou, prosadil slovenský Expres Team Tomáše a Bohuše Repových.

 

Po úpravě trati vyrazili pět minut před třináctou hodinou terénní speciály do dvou a nad dva litry Podle očekávání a postavení na startu dle seriálového pořadí se do čela propracovali favorizované týmy. Letos skvěle jedoucí Šajgal oil team vedl před Dušanem Randýskem v barvách OffROAD teamu z Dřevohostic a již po pár kolech si tyto dva vozy vybudovali slušný náskok. Teprve s větším odstupem za nimi jel na třetím místě Autopoint offroad team, těsně pronásledovaný Tygr teamem jejichž Nissan Navarra V6 poprvé fungoval jak švýcarské hodinky. Igor Šajgal sice zvedal svůj náskok, ale to by nesměla přijít „kolostřešní“ kreace, která znamenala velké zdržení pro tento domácí tým. Nakonec se zaťatými zuby dojeli na skvělém třetím místě. První příčku tak nedobrovolně uvolnili týmu Martina Macíka.. Do dvou litrů je to již druhým rokem ohraná písnička a tak jako v předchozích jedenácti závodech, tak i zde před sebe nikoho Dřevohostičtí nepustili. Mirek Zapletal sice chyběl, ale na jeho místo usedl neméně zkušený Dušan Randýsek a s náskokem více jak šesti kol bezpečně zvítězil. Díky technickým problémům SARA teamu z Hranic či ZAHAS Deni moto team na jejich Suzuki Jimny se na druhé místo dostal překvapivě Crazy team Tachov III. Se starším vozem Suzuki Samurai 1,3. Druhé místo jim přenechal Offroad HK team, neboť nejenže dali „boudu“, ale ještě se svým vozem zapadli ve vyjetých kolejích a vyproštění trvalo více jak 15minut, tedy přibližně dvě kola. Do cíle dorazili na třetím místě se ztrátou pouhých 17 vteřin. Jinak povedený závod, který byl zvládnut dobře i po stránce. Další závod se jede již ke konci září ve Fryštáku a bude se jedna také o šestihodinovku.

Magazín Racing Life

Jezdci a týmy

 

 
 

 

 

 

Partneři

Návštěvníci
117
Články
2440
Odkazy
39
Počet zobrazených článků
3838200
Dnes
Včera
Tento týden
Tento měsíc
Minulý měsíc
Celkem
459
1478
3944
27758
75031
3480854

Vaše IP: 54.242.250.208
Server : 2018-01-17 04:11:23

Back to Top